COMUNICAT DE SANCIONS

L’A.E. Sant Lluís comunica que, per acord de la Junta Directiva, adoptarà les següents mesures per tal d’erradicar la violència tan física com verbal que produeixin els nostres esportistes i el públic des de les grades.

Junta Directiva, coordinador i cos tècnic que presenciï un partit en el qual hi hagi violència física i/o verbal cap a grada, jugadors o àrbitres, automàticament el responsable serà sancionat pel club, podent inclús arribar a l’expulsió del mateix jugador encara que hagin estat els familiars els autors dels fets.

• Sancions per agressió verbal (tan jugador com familiar):
    1 partit desconvocat
  • Sancions per agressió física (tan jugador com familiar):
    Si el jugador i/o familiar és l’agredit i continua amb la baralla, el jugador estarà una setmana sense entrenar i sense poder jugar el proper partit. Si el jugador i/o familiar és l’agressor, directament el jugador serà expulsat del club.

Des de l’Associació Esportiva Sant Lluís volem condemnar qualsevol tipus de viòlencia, treballant els valors esportius constantment en la formació dels nostres esportistes, sense permetre cap acte violent que embruti el nom del nostre Club.